Monday, June 25, 2018

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი: ეკატერინე ერგემლიძე
საგანი: ისტორია
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო / IX
მოსწავლეთა რაოდენობა:28(სსმ მოსწავლე არ არის)
გაკვეთილის მიზანი:მიზანი:მოსწავლემ შეძლებს გამოყოს და გაანალიზოს, რა გავლენას ახდენდა  საგარეო და საშინაო ფაქტორები ქართული სახელმწიფოს განვითარებაზე;
იმსჯელებს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში;
შეძლებს  საქართველოს ისტორიული   საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობის დახასიათებას,
გააკეთებს დასკვნებს.

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
1
მოსწავლეებისთვის გაკვეთილის  თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.




1წთ.
2

მასწავლებელი  მიმართავს მოსწავლეებს კითხვებით.მოსწავლეები გამოცდილებიდან და წინარე ცოდნიდან გამომდინარე გასცემენ პასუხებს.
მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის განმავითარებელ შეფასებას.
წინარე ცოდნის გააქტიურება
მთელი კლასი


3
მასწავლებელ აწვდის მოსწავლეებს ინფორმაციას XIV  ს-ის დამდეგის საქართველოს პოლიტიკური მდგომარეობის შესახებ:  მოუთხრობს გიორგი მე-5-ის გამეფებაზე; იმაზე, რომ 1299  გიორგი თანამეფედ  დაუსვეს დავითს და ვახტანგს. 1318 წელს გიორგი V მარტო აღმოჩნდა  სამეფო ტახტაზე დავითისა და ვახტანგის გარდაცვალების შემდეგ
ახალი მასალის ახსნა - მინი ლექცია
მთელი კლასი
სლაიდი

4
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს:
·         ნახონ ვიდეოფილმი
·         ჩაინიშნონ მათთვის მნიშვნელოვანი საკითხები და უპასუხონ კითხვებს
მასწავლებელი ფლივჩარტზე აფიქსირებს მოსწავლეთა პასუხებს.
ვიდეოფილმის ჩვენება

რესურსები: ვიდეოფილმი „გიორგი ბრწყინვალე“


5
აქტივობის აღწერა მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს: გაეცნონ წყარო 2-ს  (მაჰმადიანი მფლოებელები გიორგი მეფის შესახებ)  და უპასუხონ შეკითხვებს:

სახელმძღვანელოდან წყაროზე მუშაობა

სახელმძღვანელო




6
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს: ნახონ  ვიდეომასალა 2  „საქართველოს ისტორიული საზღრების ცვლილების შესახებ“  და მიღებული ინფორმაცია დააკავშირონ უკვე მიღებულ ცონასთან.
ვიდეოფილმის ჩვენება

საქართველო ბოლო ათასი წელი  https://www.youtube.com/watch?v=0QFojsaexI8

 


7
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს შეავსონ გასასვლელ ბარათებზე არსებული კოგნიტური სქემები:
მოსწავლეები ავსებენ გასასავლელ ბარათებს და ტოვებენ მასწვლებლის მაგიდაზე.
მასწავლებელი იმავდროულად დაფაზე წერს საშინაო დავალებას და მოუწოდებს მოსწავლეებს ჩაინიშნონ რვეულებში.


გასასვლელი ბარათები
წყვილებში



შეფასება:შეფასების კრიტერიუმები: ჰოლისტური

9-10= დავალების მოთხოვნებს პასუხობს სრულად, მკაფიოდ და თანმიმდევრულად გადმოცემს აზრს, ლექსიკა გამართულია, შეცდომების რაოდენობა უმნშვნელოა;
7-8= დავალების მოთხოვნებს   პასუხობს  ნაწილობრივ, აზრი მკაფიოდ და თანმიმდევრულად ნაწილობრივადაა გადმოცემული, ლექსიკა ნაწილობრივაა გამართული, შეცდომების რაოდენობა უმნშვნელოა;
5-6= დავალების მოთხოვნებს პასუხობ მცირედ,  აზრის  გაგება ჭირს,   ლექსიკა  გაუმართავია,  შეცდომების რაოდენობა მნიშვნელოვანია;
3-4= მოსწავლე ვერ პასუხობს, ვერ ასრულებს  მიცემულ დავალებას.






No comments:

Post a Comment